Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Rossonero Покажи съобщение
    Аз не търся бегачка, а ежедневна семейна кола. Ако искам кеф, намирам една двулитрова 145, изкъртвам излишното отвътре и простея на воля, ама чувствам, че на 27 вече ми е късно за такива изпълнения. Въпрос на светоусещане, де. . Тя 159-ката с тия 140 коня и без това не може да даде много-много кеф Загледах и една Крома със същия мотор и присаден метан, която е по-обемна и ще глътне повечко багаж, ама Алфата е няма толкова красива, братче.

    Иначе с метанчето е най-тънко наистина. Миналата година, на път за морето, не можах да накарам Мареа-та да изхарчи повече от 8-8.50 лева на 100 км, колкото и да я напъвах. И то при абсолютно адекватно поведение на пътя, а не при икономична настройка на уредбата.
    Не иде реч за бегачки...просто динамиката на днешното движение изисква по бързо набираща кола дори и семейна да е тя....мое мнение......предпочитам кола, която набира под десет секунди 100км/ч...за да можеш един камион да изпревариш като хората при насрещно движение....не съм карал много на метан, но динамиката им е спъната.....като изключа голфа за който споменах, но той е най ново изпълнение с турбо....и дърпа много добре.....та както и да е....всеки си знае сам за себе си.....не искам да ти променям мнението.....Кромата за семейна кола е за предпочитане.....иначе красотата изисква жертви....)
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • И от мен един "–" за метана.

      За разлика от пропан бутана, който иска малко по-голямо предварение на запалването, спрямо бензина, метанът иска доста по-голямо.
      Това е една от причините заради които разликата между заводски и незаводски монтиран метан е доста голяма.

      За градско каране бива, но за извънградско си е голям компромис.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Здравейте някои да е виждал въпросният екземпляр

        https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...btj1n3#contact

        ще съм благодарен ако някои има инфо за колата или може да даде
        sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
        Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

        Comment


        • Не съм я виждал лично, но мога да ти кажа, че има теглич.

          А влаченето на ремаркета и каравани не се отразява добре на маховик, съединител и кутия.
          156 2.0TS

          Comment


          • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            Не съм я виждал лично, но мога да ти кажа, че има теглич.

            А влаченето на ремаркета и каравани не се отразява добре на маховик, съединител и кутия.
            Не е задължително да е влачил ремаркета и каравани всъщност. Може просто да е ползвал багажник за велосипеди за теглич.

            Comment


            • Огледай за теч на антифриз от всмукателния колектор. Скъп и често срещан проблем на 2.0 M-jet.
              И за гумичката на всмукателя на маслената помпа си чел, предполагам.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment

              Working...
              X